Arroz Montsià

Com millorar el teu rendiment esportiu



Una dieta adequada el millor regal que li podem oferir als el cos després d'entrenar. Et mostrem 3 claus imprescindibles per millorar el teu rendiment esportiu.

A més d'invertir en salut, millorar el rendiment esportiu a través d'un entrenament setmanal, és un dels objectius principals de molts esportistes. Si et marques unes metes i segueixes els 3 consells que t'oferim, podràs aconseguir fàcilment a millorar el teu rendiment.

Què és el rendiment esportiu?

El rendiment esportiu és el conjunt de resultats que obté un esportista. És a dir, és la distància que aconsegueix al córrer, el nombre de sèries assolides o el pes aixecat.

Claus per millorar el teu rendiment esportiu

- Alimentació: És un factor bàsic per obtenir un rendiment esportiu adequat. Sense els nutrients necessaris per a l'exercici físic, serà difícil que el nostre organisme aconsegueixi arribar a les metes marcades.

Els aliments contenen les proteïnes, vitamines i minerals i, tots aquests nutrients són essencials perquè el nostre cos funcioni correctament i millori la nostra salut. Els macronutrients són essencials ja que gràcies a ells obtenim la major part de l'energia.
 
  • Els carbohidrats juguen un paper bàsic en el subministrament d'energia. Els obtenim gràcies als cereals, com l’arròs, llegums, làctics, fruites i verdures.
     
  • La proteïna ens aporta energia i l'obtenim gràcies a la carn, peix, ous o tofu.
     
  • El greix té funcions energètiques, hormonals i les podem obtenir amb l'oli, fruits secs, peix, carn o alvocat.
     
- Entrenament: Si vols aconseguir millorar el teu rendiment, has d'evitar cometre errors i lesions. L'entrenament sense objectius ni planificació millorarà el cos en les primeres setmanes, però pot ser que després es freni. Per evitar que passi això, és important treballar tant la resistència, la coordinació, agilitat o força a partir d'un programa d'entrenament o un assessorament d'un expert.

- Motivació: La ment és un factor molt important a l'hora d'aconseguir resultats atlètics, perquè ens permet seguir donant-ho tot en el moment en que el nostre cos comença a decaure. La motivació, el ser positius i marcar metes són els motors per assolir objectius i superar certs obstacles com el deixar l'entrenament abans d'acabar-ho.

Tots aquests punts influenciaran el teu rendiment esportiu i faran que millors després de cada entrenament; això unit a altres factors com la hidratació o l'escalfament et permetrà estar en forma.

Ver artículos de otras categorías

Utilitzem cookies de tercers i persistents per analitzar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les preferències dels usuaris en base als seus hàbits de navegació. Pots obtenir més informació i configurar les teves preferències Aqui.

Aceptar Cookies
Rebutjar Cookies
Configurar Cookies